yazın turist kızlarıyla

ben mersinde yaşiorum Bir yaz tatilinde arkadaşlarımla kızkalesine gitmeye karar verdik biz 16 19 yaslar 1899 izle arasında 4 genciz kızkalesine gitmek için otobüse binmemiz gerekiyordu Sabah 8 30da toplandık otobüs geldi bindik 1 saat yolculuk sonrasında kızkalesine vardık Tabi biz orda çadır açıp 3 4 gün 28 days haunted izle kalacaktık bizimde mersinde cevremiz geniş oldugundan piskopattık yanımızda sallamalarla gittik indiğimizde direk sahile indik sabah olmasına karşın sahil biraz kalabalıktı hemen üstümüzdekileri çıkardık altımızda şort vardı neyse biraz denize girdik alef izle sonra yemek icin denizden çıktık yemek yiyordukki tabi yemekleri evden getirdik tam o sırada 5 tane turist kızı geçti hepsi sarısındı biz kendimize kız seçtik benimki 180 boylarında sarışın beli alice in borderland izle ince 55 kilo anca gelirdi hepimiz birbirimize bunlara teklif edek bunları sikeriz tamam dedik Peşlerinden giderek bunlara gezelimmi dedik tabii biraz dilimizi biliyorlardı tamam dediler ben bizimkilerden ayrıldım kızla konuşmaya american gigolo izle basladık kıza benimle çıkarmısın dedim okey dedi ben çok sevinmiştim Geri sahile döndüğümüzde arkadaşlarım sahilde ayrı yerlerde oturuyorlar kızlarla konusuyorlardı Neyse o gün öyle yüzerek ve gezerek geçirdik Biz artık andropoz izle yarını bakliyorduk Sahilde otururken 1 er tanede bira içtik Sonra bi tuaf ses gelmeye başladı az biraz sese doğru gittik turist eşler sikişiyordu arkadaşlarla yanlarına gittik ne oluyor burda dedik arcane izle Adam ingilizce bişeyler söledi arkadaş dedi bu bize küfür ediyor dedi Arkadaşa dedim sallamanın birini getir arkadaş sallamayı getirdi sallama 45 likti kolumun büyüklüğündeydi Sallamayı adamın bağzına dayadımkarısı 30 yaslarında ask kumardir izle balik etli bir afetti adamın kafasına sallamanın sapıyla vurdum adam bayıldı Kadının yanına gittim kadın çırılçıplak karşımda olan bıtenden habersiz duruyordu Direk kadının memesini yaladım ama kadın istemiyordu kadının amını aslinda ozgursun izle yalamaya başladım artık kadında tahrik oldu direnmekten vazgeçti Kadını yere yatırdım havlu vardı yerde yarragımı agzına verdim hepsini agzına aldı ve2 dakka sonra agzına bosaldım arkadaşlar hep senmi yapacan dediler ayak isleri izle bede biraz bekleyin dedim kadının amına benim 16 santımlık yarragı yavaşça sokmays başladım inlemeye başladı artık hızlanmaya başladım sonra domaltıp götüne yarragımı sürttüm götüne bir çelsede girdim artık zevkten ölüyorduk ikimizde her köklememde lap lap sesler geliyordu 2 dakika sonra içine boşaldım birazda memesini yaladım memesi dimdik oldu Sonra öbür arkadaşlarım sırayla siktiler kadın artık yürüyemiyordu sevgiliside yavaş yavaş uyanmaya başladı biz çadırımızın yanına döndügümüzde saat2 30 du biz yavaş yavaş yatmaya başladık sabah uyandık kahvaltımızı yaptık saay 9 gibi bizim manitalar geldi be benimkini gezdirdim çarşida geri döndük birazda denize girdik artık akşam olyordu manitaya dedim akşam gelirmisin dedim duruma bakarız dedi bende bizim çadır şurda hemen dedim tamam dedi gelmeye çalısırım neyse biz ayrıldık aksam onu bekliyordum ve saay9 30 da geldi üzerinde mayo vardı beni azdırdı anlayacagınız bana denize girelimmi dedi neden olmasın dedim birlikte denize girdik bana bacaklarını aç altından gececem dedi bacaklarımı actım tam geciyorduki birden yarragimi tuttu benim yarrak taş gibi oldu ve ayaga kalktı öpüşmeye başladık dudaklarımı koparırcasına somuruyordu südyenini indirdim memesi biraz iri yumusacıktı yalamaya başladımoda inlemeye başladı 5 dakka yaladıktan sonra bende senin yarragını somurmak istiyom dedi bende tamam o zaman denizden çıkalım dedim bunu kucagıma aldım götü çok güzel bir kızdı götü yarragıma sürtünüyordu sahile çıktık ben ayaga kalktım o çömeldi ve yarrağimi ağzına aldı sanki yarrak düşmanı gibi somuruyordu adeta 2 dakka sonra agzına bosaldım sıra bende dedim yatırdım bunu yere lilodunu çıkardım amı daha hiç sikilmemiş daracık ve bembeyazdı amına yapıştım nerdeyse ağlayacaktı zewkten inliyordu hadi boşalacagım dedidaha taze oldugu için hemen boşaldı ben artık fazla dayanamıyordum o da öyleydi hadi artık içime gir dedi amam korkuyorum dedi neden dedim daha ilk defa dedi korkulacak bişe yok dedim çok zewk alacan dedim tamam dedi yarragımı ağzına werdim ıslattı biraz o daracık ama yawaşça sokmaya başladım kız resmen aglıyordu acidan çıglık atıyordu ben yarragımı yavaşça git gel yapmaya başladım kız artık zewke geldigi için inliyordu artık patlayacaktım kızın amından kan akmaya başladı kız korkmaya başladi korkmana gerek yok dedim neden dedi bu kızlık zarındı dedim elbet birgün olacaktı tamam dediben daha fazla dayanamayıp içine boşaldımdaha sonra memesini yalamaya başladım kız artık dayanamadı o da bosaldı kızı domalttımgötünü yalamaya başladım götü şahaneydi ve bembeyaz götü vardı artık kızdan zewk suları bosalmaya basladı bende fazla dayanamayık yarragımı deligine dayadim itelemeye başladim ama girmedi bi daha denedim yine girmedi bu sefer kızın ağzına verdim ıslattı biraz bu sefer denedim girmeye başladı kız resmen ağlıyordu acıdan bendahada hızlanmaya başladım kız anlasılan zewk almaya başladıkı sustu ve inlemeye başladı ben gittikçe hızlanıyordum ben artık patlayacak duruma geldim ve yarragımı çıkarıp amına soktum heralde o boşalıyordu çünkü çok kaygan olmustu bende bi süre sonra boşaldım ve rahatladık ikimizde bana cok iyisin dedibende sen daha iyisindedim ve o günsaat1 e kadar sikiştik ve ben hep amına boşaldım ve bizim gideceğimiz gün geldi kıza bi daha gelecenmi dedim tabii burda sen varsin dedi gelmezmiyim bende tamam dedim ve biz geri geldik arkadaşlarıma sordum siz becere bidinizmi dedim ayıp sana olmazmı dediler kızlar ölecekti dediler benimkiyle msn de görüşüyoz kucgında benim cocugum ve aynı bana benziyor ben bizimkilere konuyu actım tamam yazın gelırse nişanlandırrız sizi dediler ben cok sevinçliydim cünkü her zaman sikecektım onu